[صفحه اصلی ]    
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
دفتر مرکزی انجمن‏های علمی::
فرمها و آئین‏نامه‏ها::
نشریات علمی::
اخبار::
گالری تصاویر::
سوالات متداول::
انجمن دانشکده‏ها::
کنفرانس‏ها و همایش‏ها::
تماس با ما::
تسهیلات ویژه::
::

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
پيشنهاد شما در رابطه با مطالب نشريه علمي نگاه چيست؟
به بيان دستاوردهاي انجمن‏هاي علمي بپردازد.
به جمع آوري و نشر آخرين دست آوردهاي روز دنيا در زمينه هاي علمي بپردازد.
اخبار دانشگاه را منعكس سازد.
به بيان دستاوردهاي علمي اساتيد بپردازد.
به نقد و بررسي امور دانشجويان در زمينه علمي بپردازد.
   
..
:: مجموعه فعالیت های انجمن علمی دانشکده فیزیک در دوره ی دوازدهم ::
 | تاریخ ارسال: 1393/4/14 | 

مجموعه فعالیت های انجمن علمی دانشکده فیزیک در نیمه اول دوره ی دوازدهم انجمن های علمی به شرح زیر میباشد...
عنوان برنامه تاریخ برگزاری
برگزاری معارفه ی دانشجویان کارشناسی ارشد17 مهرماه 92
برگزاری معارفه دانشجویان کارشناسی21 مهرماه 92
برگزاری سلسله نشست شتاب با عنوان "نظریه آشوب"
برگزاری اولین جلسه کتابخوانی20 آبان ما 92
نمایش مستند TOP10 18 آبان ماه 92
برگزاری سلسله نشست شتاب با عنوان "بیوفیزیک"27 ابان ماه 92
برگزاری دومین جلسه ی کتابخوانی 4 آبان ماه 92
برگزاری سلسله نشست شتاب با عنوان "تکنولوژی ساخت لیزر"11 آذر ماه 92
برگزاری سومین جلسه کتابخوانی18 آذر ماه 92
برگزارری سلسله نشست شتاب با عنوان "نانو فیزیک"25 آذر ماه 92


• برگزاری معارفه دانشجویان کارشناسی ارشد    

جلسه ی معارفه ی دانشجویان کارشناس ارشد ورودی جدید به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با محیط و فضای آموزشی دانشکده و هم چنین اساتید وحوزه ی فعالیت آنها در روز دوشنبه 15/7/92 برگزار شد.در این جلسه دکتر فیض آبادی ودکتر شایگان منش سخنرانی کردند و به سوالات دانشجویان در زمینه ها ی مختلف پاسخ گفتند.در پایان این جلسه با عکسی یادگاری از دانشجویان به پایان رسید.

 

• برگزاری معارفه دانشجویان کارشناسی   

جلسه ی معارفه ی دانشجویان کارشناس ورودی جدید به منظورآشنایی بیشتر دانشجویان با محیط و فضای آموزشی دانشکده شنبه 21/7/92 برگزار شد.دراین جلسه تعدادی از دانشجویان فارغ التحصیل در رابطه با گرایش های مختلف فیزیک وبازار کار آنها به سخنرانی پرداختند همچنین به سوالات دانشجویان در رابطه با نحوهی مطالعه و تحقیق پاسخ گفتند.در پایان بسته هایی به عنوان یادبود از طرف انجمن علمیبه دانشجویان اهدا شد.

  

AWT IMAGE

• برگزاری سلسه نشست شتاب با عنوان " نظریه آشوب"

در یکی دیگر از سلسله جلسات شتاب اینبار دانشحویان دانشکدهی فیزیک در جلسه ای به منظور آشنایی با پروژه ی دوتن از دانشجوبان کارشناسی شرکتکردند. این جلسه که با ارائه ی آقایان علی تسنیم و محمد دلجور تحت راهنمایی دکترجزایری با موضوعیت نظریه ی آشوب برگذار شد مورد استقبال زیاد دانشجویان علی الخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد قرار گرفت.در پایان این جلسه دقایقی به بیان پرسش و پاسخبه حضار تعلق گرفت و دانشجویان پیرامون موضوع سمینار به بحث وتبادل نظر پرداختند

  

AWT IMAGE

• برگزاری اولین جلسه کتابخوانی  

انجمن علمی فیزیک در راستای گسترش و تشویق دانشجویان بهکتاب خوانی و همچنین معرفی کتب مختلف,اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان"کتاب خوانی " نموده است.اولین جلسه از این سلسله جلسات در تاریخ دوشنبه20 آبان 92 از ساعت 13 الی 15 در سالن سمینار دانشکده فیزیک برگزار شد.در این جلسه کتاب "جز و کل" بهنویسندگی هایزنبرگ به بحث و تبادل نظر و نقد گذارده شد.

 

• پخش مستند Top 10 

انجمن علمی فیزیک در راستای علاقمند کردن هرچه بیشتردانشجویان به مباحث فیزیکی و به خصوص تحقیقات نوین در زمینه های مختلف فیزیک تصمیمبه پخش مستنداتی در این زمینه ها گرفته است.اولین جلسه ی از این سلسله جلسات باپخش مستندی به نام  top10 در روز شنبه /8/92 در سالن سمیناردانشکده فیزیک برگذار شد.

 

• برگزاری سلسله نشست شتاب با عنوان " بیو فیزیک"  

اینبار یکی از سلسله جلسات شتاب با موضوع بیوفیزیک و باارائه ی دکتر عبدالوهاب در تاریخ 27 آبان 92 برگزار شد.در این جلسه راجب موضوعاتزیستی و ارتباط آنها با فیزیک بحث و گفتگو شد.


• برگزاری دومین جلسه کتابخوانی  

انجمن علمی فیزیک در راستای گسترش و تشویق دانشجویان بهکتاب خوانی و همچنین معرفی کتب مختلف,اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان"کتاب خوانی " نموده است.دومین جلسه از این سلسله جلسات در تاریخ دوشنبه4آبان 92 از ساعت 13 الی 15 در سالن سمینار دانشکده فیزیک برگزار شد.در این جلسه ادامه ی کتاب "جز و کل"به نویسندگی هایزنبرگ به بحث و تبادل نظر و نقد گذارده شد.

 

• برگزاری سلسله نشست شتاب با عنوان "تکنولوژی ساخت لیزر"     

چهل و پنجمین جلسه از سلسله جلسات شتاب با موضوع تکنولوژیساخت  لیزر در روز دوشنبه 11 آذر ماه 92 درسالن سمینار دانشکده ی فیزیک با ارائه ی آقای علیرضا اوسطی دانشجوی کارشناسی ارشددانشگاه شریف  برگزار شد.در این جلسه درمورد چگونگی ساخت انواع لیزر و تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت آنها و همین طورکاربرد انواع لیزر صحبت شد.در پایان نیز دانشجویان سوالات خود را در این زمینه مطرح کرده و راجب آنها بحث و گفتگو شد.

 

• برگزاری سومین جلسه کتابخوانی   

انجمن علمی فیزیک در راستای گسترش و تشویق دانشجویان بهکتاب خوانی و همچنین معرفی کتب مختلف,اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان"کتاب خوانی " نموده است.سومین جلسه از این سلسله جلسات در تاریخ دوشنبه18 آذر 92 از ساعت 13 الی 15 در سالن سمینار دانشکده فیزیک برگزار شد.در این جلسه ادامه ی کتاب "جز و کل"به نویسندگی هایزنبرگ به بحث و تبادل نظر و نقد گذارده شد.

 

• برگزاری سلسه نشست شتاب با عنوان " نانو فیزیک"   

چهل و ششمین جلسه از سلسله جلسات شتاب در تاریخ 25/9/92 درسالن سمینار دانشکده فیزیک با سخنرانی دکتر نمیرانیان پیرامون موضوع نانو فیزیک برگذار شد.در این جلسه دکتر نمیرانیان درباره ی کاربردهای علم نانو فیزیک و دلیل آنکه بشر امروزی به سمت استفاده از آن رفته است صحبت کردند.

  

AWT IMAGE

موعه فعالیت های انجمن علمی دانشکده فیزیک در نیمه دوم دوره ی دوازدهم انجمن های علمی به شرح زیر میباشد...

عنوان برنامهتاریخ برگزاری
برگزاری کلاس متلب
برگزاری چهارمین جلسه ی کتابخوانی19 بهمن ماه 92
برگزاری پنجمین جلسه کتابخوانی17 اسفند ماه 92
برگزاری سلسله نشست های شتاب با عنوان " فیزیک و کار آفرینی"19 اسفندماه 92
برگزاری سلسله نشست های شتاب با عنوان"آشنایی با ازمایشگاه های تحت نظر دکتر مهدیه"23 فروردین ماه 93


  • برگزاری چهارمین جلسه کتابخوانی  19/11/92

انجمن علمی فیزیک در راستای گسترش و تشویق دانشجویان بهکتاب خوانی و همچنین معرفی کتب مختلف,اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان"کتاب خوانی " نموده است.چهارمین جلسه از این سلسله جلسات در تاریخ شنبه  19 بهمن 92 از ساعت 13 الی 15 دردانشکده فیزیک برگزار شد.در این جلسه ادامه ی کتاب "جز و کل"به نویسندگی هایزنبرگ به بحث و تبادل نظر و نقد گذارده شد.

 

  • برگزاری پنجمین جلسه کتابخوانی  17/12/92

انجمن علمی فیزیک در راستای گسترش و تشویق دانشجویان بهکتاب خوانی و همچنین معرفی کتب مختلف,اقدام به برگزاری سلسله جلساتی تحت عنوان"کتاب خوانی " نموده است.پنجمین جلسه از این سلسله جلسات در تاریخ شنبه17 اسفند 92 از ساعت 13 الی 15 در دانشکده فیزیک برگزار شد.در این جلسه ادامه ی کتاب "جز و کل"به نویسندگی هایزنبرگ به بحث و تبادل نظر گذارده شد.

 

  • برگزاری سلسله نشست های شتاب با عنوان "فیزیک و کار آفرینی"  19/12/92

بار دیگر با یکی از سلسه جلسات شتاب در خدمت دانشجویان دانشکده ی فیزیک بودیم.موضوع اولین جلسه ی شتاب در ترم جدید "فیزیک وکارآفرینی "بود که در روز دوشنبه 19/12/92 از ساعت 13 تا 15 در سالن سمیناردانشکده فیزیک برگذار شد.در این جلسه دکتر شایگان منش درباره ی زمینه های کاریموجود برای فیزیک کاربردی و پژوهشی صحبت کردند و همین طور راجب نکات و موارد قابلتوجه برای کارآفرینی در این رشته با دانشجویان به تبادل نظر پرداختند.

 

AWT IMAGE

  • برگزاری سسلسله نشست های شتاب با عنوان "آشنایی با آزمایشگاهای تحت نظر دکتر مهدیه "    23/1/93

انجمن علمی دانشکده ی فیزیک جهت آشنایی بیشتر دانشجویان باآزمایشگاه های فیزیک اقدام به برگذاری سمیناری با موضوعیت آشنایی با آزمایشگاههایتحت نظر دکتر مهدیه نمود که در این سمینار دکتر مهدیه در رابطه با نحوه ی کار آزمایشگاه ها و موضوعاتی که در آنها مورد بررسی و تحقیق در قرار میگیرند سخنرانی کرد با اشاره به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان کارشناسی ارشد پروژه ی پایانی خودرا در این آزمایشگاه گذرانده و فارغ التحصیل شده اند.

AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 5051 بار   |   دفعات چاپ: 1306 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 4 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .